Warsztat architekta. Obiekty oświatowe 2018 - page 6

abc specjalisty
6
Nowe przestrzenie edukacji
Tomasz Malkowski
Innowacyjne podejście do projektowania obiektów
oświatowych, aby wspomagały naukę komunikacji,
kooperacji, kreatywności i krytycznego myślenia (4K),
zaprezentowane na przykładowych realizacjach
26
Łazienka w przedszkolu
Radosław Czerniejewski
Stosowanie dobrych praktyk podczas projektowania
pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych do
użytkowania przez dzieci i ich opiekunów – wymagania
prawne, wskazówki, przykłady sprawdzonych rozwiązań
34
Jakość powietrza w szkole
Joanna Ferdyn-Grygierek
Kontrola parametrów powietrza i jego zanieczyszczeń
występujących w budynkach szkolnych jako czynnik
wpływający na samopoczucie i zdolność przyswajania
wiedzy przez przebywające w nich osoby
42
Akustyka w sali wykładowej
Mikołaj Jarosz
Dobra akustyka w sali wykładowej jako wynik
świadomych decyzji podjętych w fazie projektu
koncepcyjnego, zapewniający niezakłóconą komunikację
słowną między mówcą a słuchaczem
49
Oświetlenie w szkołach
Jolanta Malinowska
Charakterystyka parametrów światła oraz wpływ
oświetlenia pomieszczeń szkolnych na człowieka –
jego funkcjonowanie, zachowanie, a także
samopoczucie
55
Sport i rekreacja
Weronika Krauze
Możliwości kreowania i dostosowywania otoczenia
szkoły do potrzeb użytkowników; oddziaływanie
przestrzeni na zmysły i wielopoziomowy rozwój
uczniów
warsztat architekta
1,2,3,4,5 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,...64
Powered by FlippingBook